Zoeken in deze blog

zaterdag 15 augustus 2015

Het uitdeinende lichaam

Mijn bij-iedere-zwangerschap-sneller-uitdeinende-lichaam had nood aan minder knellende kleding. De strakke broeken met knoopsluiting werden als eerste vervangen door rokjes met elastiek, jurkjes en harembroeken. Vervolgens kwamen de korte t-shirts aan de beurt. Langere exemplaren kwamen in de plaats. Gezien het uitdeinen niet bleef bij de buikregio, maar ook de bilregio volgde wilde ik op zoek gaan naar lossere onderbroeken (niets lelijker dan een knellende onderbroek onder een strak jurkje, toch?).

Tijdens mijn middagpauze wipte ik snel bij Lanalotta binnen en vond ik het onderbroekenpatroon van Liel.
Damesonderbroek
Ideaal om stofrestjes op te werken, om onbesluitbare naaimomentjes in te vullen en om mijn onderbroekenla mee aan te vullen.

Het standaardpatroontje werd getest en goed bevonden. Ik bespaar jullie de aanfoto :) Klaar voor mijn eigen onderbroekenmode!






 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jungle fever

Dat jungle-gedoe in naailand - je weet wel die stoffen met de bladeren van de monstera, palmen, ed. Ze waren eerst niet aan mij besteed. &qu...