Oefening baart kunst, nog een overslagshirtje

Hier maakte ik de eerste. Lukte aardig. Bij wat navraag bleek wel dat het overslagje naar de verkeerde kant op gaat voor een jongentje. Blijkbaar telt DROL voor deze zaken, Dames Rechts Over Links. Niet dat het zoveel uitmaakt. De overgrote meerderheid van de mensen staat hier niet bij stil.

Er volgde een tweede, met overslag aan de juiste kant, HLOR, neem ik aan. Voor mij trouwens een hele opgave omde juiste kanten uit te dokteren. Ik heb namelijk zoiets als een blindheid voor links en rechts...

Het tweede dus... Uit restjes. Het kleine formaat van die pasgeboren frummels is ideaal om eens door de restjesbak te gaan. Bijna drie jaar geleden kocht ik dit bij Kersenpitje. Als ik me niet vergis is dit een lillestofje.

Uit het laatste lapje kreeg ik nog een stukje om in het broekje te verwerken. Zo heeft het kleine meneertje toch weer een outfit die assorti is.









Een drukknoopje langs buiten



en een lintje langs binnen.








Reacties

Populaire posts