Een meisje wordt 3

In december zat ik niet stil. Mijn naaimachine draaide op volle toeren. Mijn goede blogvoornemens bleven uit...

Hier dus een update:

Een kleine meid werd drie. Wat koop je daar voor? Zeker als het verjaart na sinterklaas en nieuwjaar. Nog speelgoed?
Ik ging dan zelf maar aan de slag met een stofje van Michael Miller dat ik kocht bij Mme. Spriffels.



Een potlodenrol. Heerlijk eenvoudig. Toch een mooi kado.

De gekochte stof was nog niet op. Ik kon geen restje laten liggen. Voor mijn twee zoontjes is het iets te 'girly'.
Dus we bedachten een extra kadootje ...  Een haarspeldenzakje. Ideaal om in mama's handtas op te bergen.


En er was nog stof over. De goesting nog niet weg. Dus we deden nog eventjes verder.
Met als resultaat: Een potlodenrol, haarspeldenzakje, tekenboekje én een handtasje






Het kleine meisje en de mama waren er heel erg gelukkig mee.


Het potlodenzakje voor mijn eerstgeborene was trouwens de testversie


Reacties

Populaire posts