The Daltons



Een daltonbroekje uit la maison victor in maar 68 en een in maat 80. Eentje om kado te geven en eentje om over de jongste z'n poep te trekken. 

Een geweldig patroontje om te maken. Al maak ik het iedere keer uit tricot en niet uit katoen zoals in het boekje staat. Ik neem het patroon over zonder een naadwaarde in te rekenen en aan de heupen neem ik het iets smaller. Ik vind het nogal veel stof bevatten en redelijk breed vallen. 


Bij aankoop van het stofje lang getwijfeld. Had ik wel een goede keuze gemaakt? Vond ik het echt mooi? 
Ik kocht het trouwens bij kersenpitje. 

Toen het kadootje onder mijn machine uitrolde was ik zo tevreden dat ik er ineens eentje voor hier maakte. Ik vind het dus een mooi stofke :)





De diertjes hebben iets space-achtig, of het lijkt op z'n minst alsof ze onder water zwemmen. Geef toe: ze zijn  überschattig!



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts