t-shirts

Nóg een achtergebleven berichtje van mijn gedreven naaiweekend. Ondertussen ligt mijn naaigoesting een beetje plat. Misschien was het toen mijn laatste uitspatting... Ondertussen gaat het allemaal heel kalmpjes aan.

De t-shirts. Zoals eerder vermeld naar een patroon van Ottobre 2012, mouw en panden zijn uit één stuk, al sluiting zitten er twee drukknoopjes op de schouder.
Een tof modelleke.


Het eerste t-shirt maakte ik om een tenue te vormen met een eerder gemaakt daltonbroekje. Dit broekje was een leuke aanvulling op de kledingkast, maar het vormde steeds opnieuw heen probleem bij het vinden van een bijpassende t-shirt of trui. Geen uni-kleurige t-shirts of truien hier. Allemaal leuke prints en veel kleur. Het vloeken van kledingstukken of de onmogelijkheid om een 'affe' outfit te vinden heeft zich hier al vaak voorgedaan :)

Ik zou hier mijn lessen uit kunnen trekken ... Maar ik heb het lichtblauwe vermoeden dat dit nog vaak gaat gebeuren.


Het is een mooi tenue'ke geworden. Ik heb tot nu toe nog niet de kans gehad om er een foto van te trekken. Ik had het wel kunnen doen, maar dan had ik 's morgens garantie mijn trein gemist of had ik 's avonds een zwart tenue'ke gefotografeerd. De zoon maakt zich nogal snel vuil :)


Het tweede shirt maakte ik uit dezelfde stof als het broekje onderaan deze pagina

Geen mooie foto's en ook geen aanfoto, maar geloof me. Het is ook een mooi t-shirtje. Een patroonaanradertje ;)


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts