Ontheven van mijn hobby

Het is al geruime tijd geleden dat ik nog een blogpost gelezen heb. Het is nog langer geleden dat ik een blogpost geschreven heb. Wel nu, de oorzaak hiervan is te zoeken in mijn verplichte naaibeperking. Erger nog: ik ben ontheven van mijn hobby. Mijn naaien is mijn afgenomen.

Gelukkig is dit tijdelijk.

Eind juni hebben we heel onze benedenverdieping leeggehaald. Begin juli zijn we gestart met onze (bescheiden) verbouwing. Er moesten een aantal muren verdwijnen, nieuwe vloer, nieuwe elektriciteit, ...

Nieuwe vloer, alles moest dus verdwijnen. Tot de laatste dag liet ik mijn naaimachines staan. Veel heb ik echter niet meer genaaid. Alles werd in dozen verzameld en verdween naar de kelder. In het begin dacht ik nog dat ik me boven een naaihoekje zou kunnen maken, maar gezien het gebrek aan plaats om alle meubels, planten, noodzakelijke en onnodige benodigdheden te stockeren moest ik dat plan al snel laten varen. Misschien maar goed. Al dat stof -dat nu in iedere kamer en ieder hoekje ronddwarrelt- was zeker niet goed geweest voor de machines.

Tijdelijk ... tijdelijk ... Alles komt goed... Nog even doorbijten...

Een maand later pikt het  serieus. Ik wil mijn hobby terug!


De bureau/mijn naaikamer: volledig gesloopt




Ook de rest moest er aan geloven

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts