Nieuwe septemberoutfits

Ik maakte een soortgelijke outfit voor mijn twee knullen. Eigenlijk gemaakt voor 1 september, maar de oudste wou zijn geliefde tractortrui aan. 

Bij het zien van het patroon voor de broekjes wist ik het meteen: deze moest ik maken! Nog diezelfde avond ging ik aan de slag. Eentje in maat 98 en eentje in maat  86.
Door de ronde zakken en de 'twist' in het kruis hebben ze iets circusachtigs. Door de zakken af te zetten met een felgekleurde bies worden ze extra in de verf gezet.

Een eenvoudige longsleeve in bijpassende kleuren, een eyecatcher door de tekeningen en de kleuren.

Ik ben tevreden met de outfits, al ben ik een beetje bang dat ze een te groot pyjamagehalte hebben.

Wat denken jullie?



 
Lillestof, gevonden bij Cas en Nina
 
 
 



 

 
 
 
De elastiek moest nog wat aangepast worden :)
 
 
 
Done!
 
 
 
 
 
 

 


 Znok gevonden bij kersenpitje

 
 
 



 

Reacties

  1. Ik vind het alvast geweldig mooi, makkelijke kleding om aan de speelnoden van de kinderen te voldoen. Voor een Pyjama vind ik het net te goed. Dit is DE kleding voor de kinderen van die leeftijd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! De jongste kan dit zo aan. Denk dat ik oudste de combo niet zo vaak zal aandoen. Broek mss met een stoere kaptrui en de trui met een jeans. Tenzij thuis, want inderdaad. Dit lijkt me heerlijk comfortabel voor kleine speelvogels

      Verwijderen
  2. oh, easy aantrekkledij dr knn de kinderen NOOIT genoeg van hebben! Ik hou van jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts