Walvisoutfit voor het kleinste broertje

Uit hetzelfde stofje als mijn vorige maaksel, de strampelhose, maakte ik nog een ander outfitje voor de komende baby. 

Zie hier: 



Geheel comfy en volledig geheel.


Wat is naaien voor baby's toch fijn. Met een stukje stof kom je al een heel eind. Geen overdaad, alles eenvoudig en comfortabel, geen moeilijke ritsen, niet teveel knopen, ... Zo tiny, zo schattig.

Alleen het aan-resultaat moet op zich laten wachten. Benieuwd. Niet alleen naar het aan-resultaat, maar vooral naar het minimensje. Op wie gaat hij lijken? Van welke broer zal hij het meeste weg hebben? Opnieuw een dikke haardos? Een goede slapen? Een makkelijke eter? Wachten ... 




Patroon: zaaberry





 Het broekje is maat 0 tot 3 maanden. Als je weet dat een baby gemiddeld met 50 cm geboren wordt en drie maand later iets meer dan 10 cm gegroeid is vrees ik dat hij bij de geboorte in dit broekje nogal zal zwemmen.
Er staat nog een plan B op de agenda, de alom bekende babylegging van Emma en Mona. Maar door gebrek aan printpapier kon ik dit plan nog niet ten uitvoer brengen.




Zo kan het nog eventjes de kast in. 



Reacties

  1. Je had gereageerd op mijn blog. En als ik een nieuwe naam zie, dan kijk ik vaak even of diegene een blog heeft. Wat ziet jouw blog er leuk uit, mooie achtergrond ook. En ik heb al wat leuke maaksels gezien met mooie stoffen. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg lief. heb ik dat nu ook niet op facebook zien voorbijkomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts