Met de raket naar dromenland

Vier dagen kon ik het naaien missen. Toen begon het weer te kriebelen. Ik maakte een nieuwe outfit voor mijn kersvers kereltje. Nu kan het nog. Het ventje slaapt nog het grootste deel van de dag. Daar moeten we van profiteren.

Een restlap van een Lillestofje waarmee ik eerder dit maakte werd uit de kast gehaald. Ik had nog net genoeg stof over om er een setje voor een newborn uit te maken.





De gebruikte patroontjes vind je allemaal gratis op het internet. Voor het mutsje gebruikte ik het patroon van Zaaberry, de legging is die van Emma en Mona en het truitje is van Trotzkopf.


De aan-fotos's zijn niet zo geweldig. Hij lag zo zalig te slapen. Zonde om hem in zijn zoete dromen te verstoren.






Reacties

  1. :) ik deed hetzelfde in de kraamweek. Ik had nog een mooi stofje liggen, dat werd op dag drie of vier een jumpsuit. De kraamverzorgster zag het de volgende dag hangen en verklaarde mij voor gek, naaien in de kraamweek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, de vroedvrouw stond er hier ook versteld van. Tis dan een dan ook meer dan een hobby hé.

      Verwijderen
  2. Zo zalig, je kleintje in een zelfgemaakte outfit! Je moet zelf naaien om te weten hoe ontspannend het wel is :-). Prachtig, en wat een heerlijk kereltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hé, mijn zen-moment. sMan begrijpt niet dat dit voor mij gelijk staat aan rust :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts