Blossom - een bomber voor mezelf

Voor de jongens maakte ik al meerdere bomberjacks. Ik vind ze zo leuk om te maken en geweldig om ze hen aan te doen.

Mijn favoriete item voor hen moest dan ook eens een favoriet item voor mezelf worden. Het was liefde van in het begin. Was in, was uit... Heerlijk comfortabel!


Ik verlengde de mouwen en de panden, al is dat niet meer te zien, want na een aantal keer wassen kromp mijn nieuwe vest. Eigen schuld. Voorwassen, daar moet ik toch ook eens aan meedoen.
Over de vormvastheid van de stof ben ik niet zo tevreden. Hij heeft de neiging om wat uit te lubberen. Misschien ligt dit aan het feit dat dit item al zo vaak gedragen is. Maar goed, het blijft een even comfortabel vestje dat ik gemakkelijk aan en uit schiet.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts