Omkeerbare trui

Deze trui is het resultaat van een blitsbezoek aan de stoffenschuur en een relax naaiweekend.

November vorig jaar ging ik mee op weekend met het naaicafé van Mol. Met de komst van deze baby in het verschiet passeerde ik nog snel langs de stoffenschuur op zoek naar een leuk stofje voor de kleine meid.
Niet onvoorstelbaar kwam ik met meer buiten dan enkel dat lief konijnenstofje. Ik bemachtigde er ook de laatste lap van de toenmalige see you at six. Tot dat moment had ik me steeds kunnen bedwingen van online impulsaankopen van deze prachtige collectie. Het voelen van een stofje doet dus ook wel wat...
De -toen- nieuwe ottobre die ik in Nathalie's winkel vond bracht me bij het idee van de omkeerbare vest. Een bijpassende stof was dus een noodzaak. Snel koos ik nog een french terry met ijsberen uit. Wit en ravotten, het is riskant, dat merk je ook wel op de foto's ;)




Het in elkaar naaien verliep vlot, al moet ik toegeven dat ik steeds even struikel bij het 'omkeerbare'. Lieve Deborah hielp me daar prima mee op weg. Zij kan dit immers met haar ogen dicht.


De trui werd in de afgelopen winter veel gedragen. Vermits ik nieuwe patronen steeds op de groei uitteken kan de trui ook deze winter nog een rondje mee.
Handig voor de kleintjes is het omkeerbare. Gedaan met de moeilijke pogingen om de trui terug naar de goede kant te draaien.

Mijn voorkeur gaat naar de versie met de ijsberenpanden.

Stof: Stoffenschuur - See you at six & Hilco
Patroon: Ottobre









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts