Anderhalve pyjama

Een aantal weken geleden maakte ik een lijstje met kledij die mijn zonen nog nodig hebben voor de zomer. Enerzijds was dit een goede naaiplanner en anderzijds een manier om op de laatste moment nog vanalles te moeten inslaan.
Na het opstellen van het lijstje ging ik op zoek naar geschikte patronen.

Het begon met anderhalve pyjama. Jawel, anderhalve. Het bovenstuk van zoon nummer twee is nog in de maak. Dat was ik uit het oog verloren :)


Voor de jongste koos ik de vosjes. Het patroontje had ik lang geleden al voor zoon 1 gebruikt. 
Geen idee meer van waar dit komt. 



Ik maakte er nog een zijzakje bij (dat ik eigenlijk wat lager had moeten plaatsen) en nog een achterzakje. Ik vond dat het nodig was om het drukke patroon een beetje te doorbreken. 




Voor zoon twee koos ik een wolkjestricot dat ik ooit van een behendige naaister overkocht. Voor dit doel toch een heel toepasselijk stofje, niet?


Heel eenvoudige setjes. Weinig uitdaging aan. Maar wel snel klaar projectjes. 
Ze zijn weer een pyjama rijker! 



De wolkjes doen me trouwens denken de tijd dat ik nog zwanger was van zoon twee. Toen maakte ik dit: 

Een erg mooi tricotje. Spijtig dat het opgebruikt is. 

Reacties

  1. Leuke pyjama maakte je van de wolkjes! Zoonlief zal er heerlijk in kunnen slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts