De naaihoek/bureau

Mijn naaitafel staat in 'den bureau' van mijn man. Eerst had ik een oude tafel die nog in dit huis stond toen we het kochten. Achter de naaitafel stond een oude boekenkast die we opwaardeerden met een likje verf in dezelfde kleur als de muur.

Beetje bij beetje palmde ik de ruimte meer in en had ik nood aan meer bergruimte. Manlief mocht niet inboeten want ook hij heeft de kastruimte nodig. 



Ik kreeg een nieuw bureautje, met lades en kastjes. We vulden dit nog aan met een ladenkast en in de welbekende kallaxkast van ikea kunnen we beide voldoende kwijt. 

Zoals je kan zien koos ik voor een witte houten stoel. Zonder kussen. Hard dus en pijnlijk als je uren zit te naaien. Dat schreeuwde voor een kussentje. 



Als iemand zich ooit afgevraagd heeft waarmee ikea zijn stoelkussens mee vult: 

Ze doen aan recyclage. En ik ga mee in dat proces. Weliswaar door een tekort aan wattine. Het zit nu een beetje hobbelig, maar na veel uren naaien komt dat wel goed  :)



Reacties

Populaire posts