Kleur op den bureau

Het winterweer en de weinig zonnestralen komen mijn humeur niet echt ten goede. Uren aan een saai bureau zitten evenmin. Gezien mijn recente aankomst durf ik nog geen grote wijzigingen maken aan het algemeen kleurgehalte.

 "Wil je verandering, begin dan altijd bij jezelf!"
...

Dat wordt toch wel eens gezegd. Deze leuze serieus nemende begon ik met mijn eigen bureau.

Zie hier het resultaat:



De zakdoekendoos maakte ik naar het recept van Riet en Lies. Het is dus ook omkeerbaar. Ik koost voor een leuk petitpanneke, met aan de andere kant een nog vrolijker petitpanneke!




Over de schrijfgeriefcontainer ben ik niet tevreden. Het is een beetje gefaald. Hij is te hoog. Tijdens mijn late avondnaaisels heb ik wellicht scheef gekeken op mijn meetlint.
Deze late avondnaaisels maken me lui, en net zoals bij mijn broodnodige lunchtas, was ik te lui om er versteviging in te naaien. Het moet dan snel af en heb geen zin meer om nog iets te knippen. Dacht dit op te lossen door een placemat tussen de twee stoffen te schuiven.. Dat had gelukt indien ik bovenaan met bias had gewerkt en niet met paspel. Bovenkant was dus al dicht. De placemat zit er nu gewoon in. ...
Ooit maak ik wel eens een verbeterde versie.


In de toekomst wil ik lobby'en voor wat meer groene blaadjes. Goed voor het humeur. 

Haal de zomer binnen! 

Reacties

Populaire posts