Charlie nummer twee

Een Charlie met korte mouwen kon niet ontbreken aan de zomeroutfits. Bij het passen lijkt deze echter pas geschikt voor de zomer van 2016. Hij valt een beetje ruim. Vreemd. Want de vorige Charlie viel goed.
Heb ik me vergist bij de naadwaarde?

Hoe dan ook: we hebben er een Charlie bij.


Omdat ik de zomerversie niet volledig wou voeren moest ik met beleg aan de slag. Dit zat goed tot mijn man (na de afwerking) opmerkte dat hij de kraag te groot vond. Daardoor heb ik het terug losgemaakt (geknipt want ik kon niet anders) en aangepast. Als resultaat ziet het belegstuk er niet meer uit, niet onder de kraag en niet aan de hals én de kraag komt te ver naar de schouders.
Ach ja, we kunnen er maar uit leren hé.

Dit was trouwens Charlie nummer één Op zoon nummer één zijn tweede verjaardag.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts