Lockmachine

Een zoveelste knipincident: ik ben echt verschrikkelijk in de afwerking. Mijn naden afwerken gaat meestal erg goed, maar ze daarna bijknippen is een regelrechte ramp. Het is uitzonderlijk dat ik niet in het pas afgewerkte kledingstuk knip. Bijgevolg moet ik snel met vlieseline in de weer om de gaten zo goed als mogelijk te dichten. Het is echt jammer als zoiets gebeurt.  Bij een pas afgewerkte salopet voor de jongste en mijn eerste Theo gebeurde het opnieuw.



Mijn man hoorde me vloeken. Hij vond het erg spijtig dat het mooie hemdje van mijn zoontje een snee had. Ik grommelde dat een lockmachine toch handig zou zijn. Plots kreeg ik de toestemming voor de aankoop ervan. Mijn dag kon niet meer stuk.

Ik ga voor de Lewenstein 700 DE, momenteel is hier een actie rond - verminderde prijs en een gratis voetenset- en ik kan hem kopen in dezelfde winkel als mijn naaimachine. We gaan ervoor. Ik kan niet wachten tot ik hem heb!


Reacties

Populaire posts