Ole

Hij is er eindelijk; de omkeerbare ole.

De patroondelen hebben zo'n twee weken uitgeknipt om mijn strijkplank gelegen. Ik had nooit de moed om het in elkaar te steken. Dit ligt niet aan het patroon, wel aan mijn algemeen enthousiasme voor naaien. Het was gewoon eventjes weg.

Maar allez, het zit ineen, met hier en daar wat tekortkomingen. Zo ben ik niet helemaal tevreden over de heupboord én ik zette de knopen er eerst verkeerd in. Ik had drukknopen gebruikt en ik scheurde dus mijn stof stuk door ze eruit te halen. Ik wilde een nieuwe kraag knippen, maar ik bleek niet meer over voldoende stof te beschikken.


Aiaiai, Ik heb de strook waarin de knopen zaten eruit geknipt en daar terug een lap ingenaaid. Dat zie je aan de voorkant (van mijn favoriete zijde).

Volgende keer zet ik er nog wat meer knopen in. Ik was ze zo beu gezien dat ik het bij drie drukknopen gehouden heb. Had beter even pauze genomen :)
























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts