sunny pants

Eindelijk is het er van gekomen: ik maakte de sunny pants! Dit populaire patroontje van la maison victor lijkt ook deze zomer weer veelvuldig vanonder verschillende naaimachines te verschijnen. En ze hebben allemaal gelijk. Het naait verdomd gemakkelijk en het zit verdomd goed! Ik ben aan het twijfelen om het in een katoenen versie te maken, maar ik weet niet goed of dit zo'n goed idee is.

Hier stond hij al een jaar lang op het to-sew lijstje. Eindelijk deed ik het. Het zit zalig! Belangrijk is dat ik de broek niet te 'zakkig' vind. Veel gelijkaardige modelletjes hebben de neiging om  alle vorm uit de ingevoegde vrouwenkonten en vrouwenbenen. Comfy pants. Aldus is deze ook een comfy pants, maar het laat toch nog enige vorm zien.

Blij dus :)

Het stofje kocht ik van iemand over op facebook. Geen idee van waar het komt. Het patroontje zoals gezegd uit La Maison Victor.

Onderaan afgewerkt met een rolzoom. Lekker snel.


Duidelijk ongestreken :)

Reacties

Populaire posts