Burda 7828 mét lint

Een mooi stofje dat ik in de koopjeshoek bij pindanutjes kocht. Ondertussen uitverkocht, maar wel nog in een gelijkaardige lichtblauwe variant beschikbaar.

Ik kocht het met enige argwaan want digitale prints liggen niet onmiddellijk binnen mijn kledingsmaak. Mijn argwaan blijkt ongegrond want ik vind het resultaat prachtig.

Burda 7828, het behoeft niet veel uitleg. Menige naaiende vrouw maakte er reeds een. Eenvoudig, makkelijk en comfortabel. Het blijft een aanrader. In het verleden maakte ik er reeds twee volgens de handleiding van minadotter, zonder lint. Ondertussen afgewassen werd het tijd voor een nieuwe versie. Deze keer wilde ik er wel een lint aan, dit met het oog op de volgende geboorte en de borstvoeding die ik wil geven, al lukte dat mijn mijn vorige Burda's ook. Niet altijd even comfortabel, maar toch mogelijk.

Zeer blij met het resultaat. Het rode lint - biaslint met franjes- geeft het net dat ietsje extra.

Op een dagje was het geknipt en voor het grootste gedeelte genaaid. Vandaag zette ik de mouwen er nog in en zoomde ik het om. Heel tevreden met het resultaat. Het lint maak ik in het vervolg wat korter want dat ik nu buitenproportioneel lang. Ergens gemist met het knippen?


















Reacties

  1. Idd, toffe stof. Je gaat in stijl het huis uit kunnen. Precies een kleedje v King louie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts