Hier komt de draak

Eerder informeerde ik over het lopende project voor Halloween. Vanmorgen was het dan zo ver. Onze kleuter mocht verkleed de deur uit.

Ik kreeg hem even happy terug thuis. Helemaal vergroeid met zijn cape. Hij wil hem niet meer uitdoen. Project geslaagd dus.

Gisterenavond naaide ik nog snel een groen t-shirtje in elkaar waarop ik een 'buik' vastnaaide in dezelfde gestreepte tricot als bij de benen. Het broekje maakte ik al eerder. Het valt nogal pyjama-achtig uit. Gelukkig heeft het nu een nieuwe bestemming gevonden.












Omdat ik vind dat de cape op zich nogal fel open valt maakte ik een extra sluiting, een kamsnap. Zo kan hij verder gesloten worden en blijft hij zeker dicht. 


Ook aan de binnenkant naaide ik wat extra: ik voegde 'riemen' toe voor de armen. Zo blijft de cape netjes om de armen hangen. Ik naaide bij iedere arm twee velcrosluitingen. 












Reacties

Een reactie posten

Populaire posts