Snuggler

Ik zie deze zelden of nooit op sociale media passeren. Ik vermoed daarom dat het weinig bekendheid heeft. Jammer want ik ben hier heel tevreden van. Het is tijd om dit patroontje terug wat meer bekendheid te geven. Daarom verdient dit een blogpost.

Ik maakte voor ons kleinste ventje een nieuwe snuggler. Het patroontje komt van Lotta Jansdotter. Ik ontdekte het tijdens mijn zwangerschaps van Lot. Toen gemaakt en onmiddellijk goedgekeurd. Wat heeft hij hier heerlijk in geslapen. Zeker toen hij wat groter was en minder ruimte had in de zak, toen kon ik hem lekker stevig insnoeren voor een comfortabel en veilig gevoel. Ook voor de kleinsten is dit zalig. Het is lekker warm en de zak blijft lekker zitten ook wanneer je er mee rondwandelt.

Zoon nummer drie verdiende ook zo'n zak. Ik zou geen naaimoeder zijn als ik hem niet van een nieuw exemplaar zou voorzien hebben. En zo heeft hebben we er eentje op reserve. Noodzakelijk, terwijl ik dit schrijf zit Cas' exmplaar al in de was. Het spugen is begonnen...








Reacties

  1. Mijn jongens hebben dat nooit gewild, die werden onrustig als de armen geen vrij spel hadden. Maar wel echt tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts