Appeltje rood, appeltje rond

Dit stofje is een van mijn favorietjes. Zoals bij al mijn favorietjes bleef het lang in de kast liggen zonder dat ik er in durfde te knippen. Jammer natuurlijk en ook onnodig want omdat ik dit in solden kon kopen kocht ik er net iets meer van dan gewoonlijk.

De geboorte van een klasgenootje van Cas gaf me een extra duwtje om dit stofje nog eens aan te snijden. Een kruippakje van Kiind in maatje 62. Alleen de drukknoopjes moeten er nog in.






 Ik voegde 'een ei' toe tussen de beentjes, voor een mooiere sluiting.


Dit mooie stofje mag natuurlijk niet ontbreken in de kledingkast van mijn eigen kinderen. Cas kreeg hier reeds een jumpsuit uit. Voor Lot maakte ik een zomers t-shirtje. De knopenbies, waarvan ik hier juichte dat ik het eindelijk door had, lukte niet zoals het moest. Dus maakte ik lusjes als sluiting in plaats van knoopsgaten.







Reacties

Populaire posts