Onverwacht succespatroon

Toen ik deze outfit maakte was ik zeer terughoudend ten opzichte van het t-shirtpatroon. Ik vond het maar niks.
Na het maken van de vorige outfit ben ik volledig op mijn stappen teruggekeerd. Ik vind het tof en ik maakte een tweede shirt met datzelfde patroon. Al even leuk, al zeg ik het zelf.






Hoe kunt ge dit kereltje iets weigeren?

Ook het broekpatroon werd herhaald, maar dan in maat 104 in plaats van 92. In lichte sweat in plaats van tricot. Ik had de beenboorden moeten verbreden. Het zit nu wat krap. Maar goed, ik ga er vanuit dat Mauro deze zomer niet in Hercules zal veranderen. Het zal wel een zomertje meegaan.







Stoffen:
T-shirt: Kersenpitje - Ottobre design
Broek: Mon depot - Baba

Patroon:
Beide: Ottobre 3/2016

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts