Het blogmeetstofje

Het is verwerkt! Het eerste stofje van de tweede blogmeet heeft een bestemming gevonden in mijn kledingkast!

Jullie konden hier al lezen dat ik het stofje won via een spel en dat deze stof, samen met de rest van het pakketje nogal gegeerd was.

Ik heb er lang over getwijfeld. Een Suzanne, omwille van de grote lap. Een dekentje omwille van de zachtheid en warmte. Of een korte vest, een noodzakelijke aanvulling in mijn garderobe.




Zoals je kan zien werd het de laatste. Een korte vest. Het is wennen, hoewel noodzakelijk is het mijn eerste. Een nieuw stijlitem. Niet wat ik van mezelf gewoon ben. Maar ik vind het goed. Het staat me. En het zit zaaaalig!




De binnenkant werd afgewerkt met blauwe bias (contrasten, dat is mijn ding!). Mouwen verlengd. Deze vielen op het getekende patroon te kort uit naar mijn zin.


Danku Vlijtig Liesje voor dit stofje. Het zal gedragen worden.


Stof: Gekregen
Patroon: La maison victor - Mona Vest

Reacties

  1. Oh super tof! Volgens mij is dit vest echt heerlijk om te dragen en niet zo', stijf ding dat je liefst zo snel mogelijk wil uitgooien. Ik heb namelijk ook aan het zachte stofje kunnen voelen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaar dus ook de twijfel voor een dekentje. Het stofje past immers ook goed in ons interieur ;)

      Verwijderen
  2. Heel mooi. Het staat je prachtig. Ik moet precies ook eens dringend een monavestje maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een Mono vestje, maar ik ben er geen fan van... maar jouw exemplaar weet me zo te bekoren dat ik er misschien nog eens een maak, in een zachter stofje! Schoon gerief, écht schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik ben fan van het stofje en ja hoor, t staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, staat je goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een hele mooie! daar ga je veel plezier aan hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!! Stof en model staan je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die is echt mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Staat je goed! Ik herken het gevoel van moeten wennen aan de korte lengte van dit vest. Maar dat went vast gauw met zo'n mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veeeeel hartjes voor deze! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Ik ben helemaal weg van vestjes, echt knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts