Free - free - free - Tamarillo by Cherry Designs!

Voor dit patroontje zat ik mee in het testpanel. Een foto van het afgewerkte project heeft nooit de blog gehaald. Ook nu moet ik jullie teleurstellen, van de testversie is nog steeds geen eeuwige opname gemaakt.

Wél kreeg ik onlangs de kans om een nieuwe versie te maken, zonder stofkost. Een kans die ik met beide armen en vingers greep, want geloof me: dit patroontje is geweldig. Eenvoudig uit te voeren, draagbaar en bovendien G.R.A.T.I.S!

Deze keer maakte ik een eenvoudige versie, zonder zakje vooraan. De testversie kreeg een ritszakje op de buik. Dat is wat meer gepruts, maar dankzij de geweldige tip van wondertape hoef je geen naaiwonder te zijn om jouw versie te voorzien van een opbergvak.

Mijn laatste versie:




En samen met een aantal geweldige hacks (veelzijdig patroon!):


Photocredits: Cas & Nina
Patroon: Cherry designs

Ga zeker ook eens bij deze dames kijken:



Reacties

  1. Mooi gedaan! Zo'n basistop komt altijd van pas he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut en mijn huidige zijn toevallig dringend aan vervanging toe

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Perfect zo'n fijn basispatroon in de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe schoon staan die kleuren u wel nie??!
    Merci voor het berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral dank u aan jou om dit te maken en vrij ter beschikking te stellen!

      Verwijderen
  4. Heel erg mooi! Die kleuren zijn prachtig! Lijkt me een ideaal basic patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts