De boer op!

Toen kersenpitje met dit stofje cadeau gaf moest ik niet lang nadenken over de bestemming. Geïnspireerd door de landelijke print en mijn salopetliefhebbende driejarige veranderde de lap in een nieuwe tuinbroek, met lange pijpen én volledig gevoerd om de herfst wat makkelijker te trotseren.






Ik maakte het me niet al te moeilijk aangaande het patroon en nam hetzelfde als hier en hier, alleen verlengde ik de broekspijpen en voegde ik een rugstuk toe (al is dat nog niet op punt).


De broek was half augustus reeds gemaakt, alleen de drukknopen lieten op zich wachten. Peanuts in vergelijking met de salopet zelf - die ook niet zo moeilijk is. Toch, pas deze namiddag drukte ik de kamsnaps op hun plaats en konden we de foto's nemen. Halfweg de (korte) fotoshoot begon het te regenen, maar dat was voor boer Lot geen enkel probleem! Trots poseerde hij met de eigen 'geplukte' groenten.





Ik ben wel gewonnen voor dit stofje. Veel combinatiemogelijkheden en lekker zacht en soepel!

Als jij een ideetje hebt om hiermee aan de slag te gaan; je vindt het in de opruimingssectie van Kersenpitje, aan een heel scherpe prijs.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts