Jungle fever

Tijd voor nog een zomernaaisel!

Ik ben een grote fan van Susalabim, een designer bij Lillestoff. Er zijn weinig designs van haar hand dat mij niet kunnen bekoren.

Toen haar junglestofje bij Cas en Nina verscheen twijfelde ik (weer) niet. Het leuke deze keer was dat er ook een bijpassen stofje bij was in drie kleurvarianten; groen, blauw en roze (als ik me niet vergis).
Ik kocht het bijpassende groen en blauw om zonder al te veel nadenken te kunnen combineren met de longsleeves in spe voor mijn rakkers.


Mauro kreeg de rode combinatiestof en Lot de blauwe. Dit zijn zowat 'hun' kleuren geworden.

Wat ik zo fantastisch vind aan deze print, behalve de kleuren is dat iedere t-shirt, zowel voor - als achterpand er interessant uitzien. Vaak heb je designs/tekeningen die onderbroken worden of te vaak herhaald worden. Dit design heeft dat dus niet. Eender waar ik geknipt zou hebben - en geloof me, ik heb lukraak geknipt - de tekening zou even interessant gebleven zijn.




Cas kreeg de restjes. Ik kreeg er geen volledige voor en achterpand meer voor hem uit, dus puzzelde ik met de reststukken. Een dikke boord in de blauwe combinatiestof onderaan was de oplossing.



Thrinning noemen ze dit zeker?



Stof: Lillestoff 
Patroon: Zonen 09 - Wolf

Reacties

  1. ooooh superleuk, tof dat die stof op iedere plaats zou mooi is, zo kan je het meeste uit je lapje halen en dat heb je zeker gedaan
    je kindjes zijn in het echt trouwens even schattig als op de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dank je. Vreemden lijken ze altijd van hun schattigheid te kunnen overtuigen ;)
      Ach, mag niet klagen. Meestal zijn ze ook om op te eten :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts