Ridder Mauro

Niet lang na de pyjama met de vliegtuigen besloot ik dat er snel een tweede nieuwe slaapoutfit moest volgen. In de meeste bedmode dat hij bezit slaapt hij immers met ontblote enkels. Niet zo ideaal tijdens deze koude nachten.

Bij Kersenpitje vond ik deze leuke en ook grappige stof. Ideaal voor mijn pantoffelheld. Het is een lichte sweat van Lillestoff en ik combineerde hem met het laatste restje grijze zomersweat in mijn bezit.
Voor het patroon maakte ik gebruik van dezelfde als de voorganger en in een mum van tijd kon hij hem aan. 

Mauro kan de stof ook appreciëren. Mijn jongens wordt groot en een échte jongen. Gedaan met de kleurrijke en lieflijke prints, al zet mama dit toch nog eventjes door ;)






 Op zijn vijfde verjaardag - en eerste verjaardagsfeest met meteen een sleepover - werd zijn pyjama met veel fierheid gedragen. Een uniek item, naast alle doorsneepyjama's.


Stof: Lillestoff - Kersenpitje
Patroon: Ottobre



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts