to bear or not to bear

Ik ben eigenlijk nooit zo'n grote fan geweest van beren. Pluchen beren in knuffelvorm konden me niet echt bekoren, van alle andere vormen was ik al klein meisje wel fan.

In mijn groei naar volwassenheid is dit niet verdwenen. Maar toch, heel soms vind ik een cool of schattig design dat ik wel in huis wil halen. Zo ook de onderstaande prints. De groene en zwarte beren... Ik MOEST ze gewoon hebben, om ze vervolgens meer dan een jaar onaangeroerd in de kast te laten liggen. Sommige ideeen moeten rijpen en soms moet de stoffenkast gewoon groeien. Door de aanvullingen in mijn stoffenkast kwam ik plotsklaps op het ideale combinatiestofje.

Ik blijf dit een prachtexemplaar vinden!








Dit stofje werd snel na aankoop verwerkt (iets over voornemens en die uit te voeren). Ik viel voor de schattigheid van de grote beer. Hij heeft iets lomps, maar zo lief lomp... In de, nog steeds goed gevulde stoffenkast vond ik alweer een geschikt stofje voor het maakproces.

Het werd een outfit voor onze kleinste schattigaard. Een outfit die waarschijnlijk eerder geschikt gaat zijn voor de lente want deze mama overschatte zijn grootte - dat hij nog maar lang klein blijft. 




Stoffen: Beide bij kersenpitje

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts